Sport Wideo

3 najskuteczniejsze treningi na spalanie tkanki tłuszczowej

Crossfit - workput, ćwiczenia

Rozpoczęcie treningów wśród osób cierpiących na nadwagę i otyłość zazwyczaj wynika z chęci przyspieszenia procesu redukcji wagi i spalania nadmiaru tkanki tłuszczowej. Jakie treningi są najlepsze dla osób, chcących spalić tkankę tłuszczową? Oto 3 z nich.

1. Fat burning

Idealny trening na spalenie tkanki tłuszczowej. Tkanka tłuszczowa jest spalana intensywnie podczas całego treningu, dzięki utrzymywaniu stałej, umiarkowanej intensywności ćwiczeń. Układ choreograficzny jest łatwy do nauczenia nawet dla osób mało sprawnych fizycznie. Jedna stopa stale pozostaje w kontakcie z podłożem, a sekwencje skoków i biegu gwarantują uzyskanie pożądanego obciążenia organizmu. Fat burning dla osób z otyłością jest organizowany w taki sposób, aby chronić układ kostno-stawowy przed nadmiernym przeciążeniem.

2. Low impact aerobik

Redukcję tkanki tłuszczowej uzyskuje się dzięki małej i umiarkowanej intensywności ćwiczeń. Prosty układ choreograficzny wykonuje się w stałym kontakcie jednej ze stóp z podłożem, wykluczone jest wykonywanie podskoków, a mała intensywność ćwiczeń jest odpowiednia nawet dla początkujących. Zachęcająca do ćwiczeń jest nie tylko łatwość wykonywania układów, ale i towarzysząca im skoczna muzyka.

3. Dance aerobik

Układ choreograficzny w dance aerobik bazuje na krokach typowo tanecznych. W zależności od wykorzystywanych kroków wyróżnia się dance aerobik latino, hip-hop, funky i inne. Wśród osób z nadwagą popularna jest zumba, która łączy taniec latynoamerykański i aerobik, gwarantując doskonałą zabawę w rytm znanych przebojów. Dance aerobik poprawia wydolność organizmu, wzmacnia wszystkie partie mięśniowe i przyspiesza metabolizm, co ułatwia redukcję tkanki tłuszczowej.

Sprawdź:   Boot Camp czyli całoroczny trening na świeżym powietrzu

Może Ci się także spodobać

Napój orzeźwiający

Orzeźwiający napój na upalne dni

  • 6 stycznia 2020
W upalne dni apetyt jest mniejszy niż zwykle, lecz zastępowanie jedzenia wyłącznie wodą jest nierozsądne. Zdrową i sycącą przekąską na lato jest malinowa aqua fresca, czyli orzeźwiający koktajl z owoców.
Migdały

Białko a redukcja tkanki tłuszczowej

  • 8 stycznia 2020
Białko to nie tylko budulec masy mięśniowej, ale także doskonały spalacz tłuszczu. Główne jego zadanie to działanie anaboliczne oraz antykataboliczne. Można dokonać podziału białek ze względu na prędkość, z jaką
Trening na świeżym powietrzu

Boot Camp czyli całoroczny trening na świeżym powietrzu

  • 9 stycznia 2020
Boot Camp jest treningiem, który w założeniu zawsze odbywa się na świeżym powietrzu. Niekiedy organizuje się go w klubach fitness, jednak lepiej jest zdecydować się na jego tradycyjną wersję. Ćwiczenia
Rozciąganie

Rolowanie czyli połączenie ćwiczeń i masażu

  • 10 stycznia 2020
Niewiele ćwiczeń może być wykonywanych niezależnie od wieku czy poziomu kondycji fizycznej. Rolowanie zalicza się jednak do tego wąskiego grona. Ćwicząc z rolkami, można pozbyć się bólu mięśni i osiągnąć